Procedura: PARTNER PROGRAMU RODZINA 3+

Szczegóły sprawy

Symbol
0008 Realizacja uchwał rady gminy i jej monitorowanie
Wydział
Samodzielny Referat Turystyki i Promocji
Komórka
Opis sprawy
Celem procedury jest określenie zasad zawierania porozumień, na realizację zadań z zakresu polityki społecznej, przez Gminę Pułtusk z innymi podmiotami działającymi na terenie Gminy Pułtusk.
Kogo dotyczy
podmioty działające na terenie Gminy Pułtusk.
Wymagane dokumenty
- Formularz zgłoszeniowo/aktualizacyjny Partnera programu Rodzina 3+ realizowanego w Gminie Pułtusk
- oryginał pełnomocnictwa w przypadku osoby działającej w imieniu wnioskodawcy.
Miejsce składania pism
Biuro podawcze Urzędu Miejskiego w Pułtusku, ul. Rynek 41, 06 -100 Pułtusk
Termin i sposób załatwienia
Zgodnie z art. 35 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego
Opłaty
Zlożenie dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa podlega opłacie skarbowej w wysokości 17,00 zł.
Podstawa prawna
Uchwała nr XLIV/338/2014 Rady Miejskiej w Pułtusku z dnia 21 marca 2014 r. (Dz. Urz. Woj. 2014.3086)
Tryb odwoławczy
Inne informacje
Podmiot zainteresowany udziałem w Programie Rodzina 3+ zobligowany jest do:
1. Wypełnienia i złożenia w Urzędzie Miejskim w Pułtusku formularza zgłoszeniowo/aktualizacyjnego zawierającego proponowane przez podmiot formy wsparcia programu.
2. Podpisania porozumienia z realizatorem programu (Gmina Pułtusk)
3. Oznakowania siedziby specjalną naklejką PARTNER PROGRAMU RODZINA 3+ otrzymaną od realizatora programu.

Dokumenty do pobrania

Dostępne eFormularze

Pobierz certyfikat publiczny urzędu
Pomoc

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce

Zamknij