Procedura: Zezwolenie na zajęcie pasa drogowego w celu umieszczenie reklamy

Szczegóły sprawy

Symbol
Wydział
Wydział Inwestycji, Rolnictwa i Pozyskiwania Środków Pozabudżetowych
Komórka
Opis sprawy
Kogo dotyczy
Wymagane dokumenty
Wypełniony formularz wniosku; Plan sytuacyjny w skali 1:500 z zaznaczoną lokalizacją reklamy; Projekt reklamy, zdjęcie lub szkic (szata graficzna) z podanymi wymiarami; Pisemna zgoda właściciela obiektu, na którym ma być zamocowana reklama.; Pełnomocnictwo w przypadku wystąpienia w imieniu inwestora osób trzecich; Dowód wpłaty należnej opłaty skarbowej.
Miejsce składania pism
Urząd Miejski w Pułtusku, Biuro Podawcze
Termin i sposób załatwienia
Decyzję wydaje się w ciągu 14 dni. Termin wydania decyzji uzależniony jest od otrzymania uzupełnienia wniosku, w przypadku stwierdzenia ewentualnych braków.
Opłaty
Za zajęcie pasa drogowego - zgodnie z uchwałą Rady Miejskiej w Pułtusku nr XIX/205/2008 z dnia 08.02.2008r. w sprawie ustalenia wysokości stawek opłat za zajęcie pasa drogowego dróg gminnych na cele niezwiązane z budową, przebudową, remontem, utrzymaniem i ochroną dróg gminnych. Opłata skarbowa: 17 zł - za pełnomocnictwo (tylko w przypadku gdy jest udzielane).
Podstawa prawna
Art. 20 i 40 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 19, poz. 115 z późn. zm.)
Rozporządzenie Rady Ministrów z dn.01.06.2004r. o udzieleniu zezwoleń na zajęcie pasa drogowego (Dz. U. z 2004r. Nr 140, poz.1481).
Tryb odwoławczy
Odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego za pośrednictwem Burmistrza Miasta Pułtusk w terminie 14 dni od dnia jej doręczenia.
Inne informacje
Więcej informacji

Dokumenty do pobrania

Dostępne eFormularze

Pobierz certyfikat publiczny urzędu
Pomoc

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce

Zamknij