Procedura: Ustalanie numerów porządkowych

Szczegóły sprawy

Symbol
Wydział
Wydział Gospodarki Gruntami i Architektury
Komórka
Opis sprawy
Kogo dotyczy
Wymagane dokumenty
- kopia mapy np. zasadniczej, ewidencyjnej, z projektem podziału, topograficznej w skali nie mniejszej niż 1:10 000 lub kopia projektu zagospodarowania działki lub terenu
- Wniosek
Miejsce składania pism
Urząd Miejski w Pułtusku (biuro podawcze)
Termin i sposób załatwienia
Zgodnie z art. 35 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeksu postępowania administracyjnego
Opłaty
brak
Podstawa prawna
Art. 47a i 47b ustawy z dnia 17 maja 1989 r. - prawo geodezyjne i kartograficzne , § 5 Rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 9 stycznia 2012r. w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów .
Tryb odwoławczy
brak
Inne informacje
Załącznik: kopia mapy np. zasadniczej, ewidencyjnej, z projektem podziału, topograficznej w skali nie mniejszej niż 1:10 000 lub kopia projektu zagospodarowania działki lub terenu. Przy odbiorze zawiadomienia, wnioskodawca winien okazać się dowodem osobistym.
Więcej informacji

Dokumenty do pobrania

Dostępne eFormularze

Pobierz certyfikat publiczny urzędu
Pomoc

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce

Zamknij